semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, March 3, 2011

untuk awak yang cari saya

fisrt time tengok awak

perasaan saya sgt teruja, walaupon awak pakai mekup tebal tp awak lg hemsem dr badut n yang penting saya teros x de hati kat abang Tom Cruise


saya x penah tengok muka awak bersih tanpa mekup, saya asyik terbayang2 wajah awak dengan tangan gunting awak tu...


bg saya awakla hiro gunting saya! saya ingat awak hiro zaman kanak2 saya je, tp beberape tahon kemudian, bila saya meningkat remaja...

saya dikenalkan oleh adik saya, die suka tengok citer fantasi tu, sy pon suke tp sy x suke orang kenik yg hodoh tu....

pastu, sy ternampak awak. awak macam sgt familiar...


munkin', awak x pakai makup... saya x kenal awak lg time tu...

x lama lepas tu... sy tergila2 kat mamat lanun pulak, sy dah lupe idola gunting zaman kecik saya...

awak mmg nampak macho HABIS! tp sy x tau tu awak, n sy tetap tertarik ngan mamat lanun ni...


sehingga la umur saya 23 tahon, selepas saya kate cerita wonderland tu mmg best gile sbb ade mamat hemsem!


rupenye baru saya tau awak Jonhny Depp...

awak selalu muncul bahagiakan saya dengan cerite fantasi awak...


lepas tu, sy jadikan wajah lanun awak wallpaper laptop saya... ihihihi...

saya x tau kenape sy tertarik n tergilekan awak yang selalu muncul dengan makup tebal...

dan sekarang saya tau jiwa awak lebih hemsem dari mekup awak!!!!

4 comments:

Anonymous said...

ni kalau die bc ni trs amik ko jd bini.. wakaka

ftrhd said...

wahh puji sakan nampak hehe.. johny depp ni kalau berlakon tak pakai mekap memang kureng popular sket.. tapi kalau berlakon yang kena pakai mekap dan costum tu semua memang best ar..kan kan...

- Fitrihadi.com -

::ThisIsNotMe:: said...

nida mmg seronok kalo dia laki aku.. tp aku x kan bg die pakai makup lg.... ahahah...

bro fit-mungkin sbb die bnyak berlakon dlm citer fantasi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

ingatkan sape la tadi....rupenya mamat ni :) ....dalam citer the tourist pun nampak dia kacak ;p