semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, June 3, 2009

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-70

lebarnye senyum

akhirnye, setelah 3 tahon bersusah payah campur suka duka, dan tawa nangis aku konvo gak akhirnye... tercatat la sejarah yang paling hepi n bahagia bg aku pada 01/06/09 (Isnin) di Dewan Sri Budiman UiTM Shah Alam. huhuhuhu

wa!!!! hepi gilew... aku sgt berbangge jadi alumni UiTM ni. satu2nye Universiti yang memelihara adat istiadat melayu. aku sgt teruje bile Pro-Chanselor berarak masuk dewan diiringi oleh 3 orang yang membawa tombak agung ngan keris agung yg sgt cantik... tibe2 aku rase mcm ade kat dlm istana lak. huhuhuhu. time 2 musik gamelan dimainkan.

with my papa n mama...

total graduan pada hari tu lebih dari seribu orang dan kovokesyen aku sidang ke 10 petang ade lagi 3 sidang selepas aku... mmg ramai...


aku sbenarnye dtg lewat hari tu, majlis start kol 1.30 pm tp aku smpi 1.15 mcm tu... sampi2 tgok orang dah beratur n dah start nak masuk dewan... tp aku sempat gak berarak ngan dierang masuk dewan 2... biler smpi kat tempat graduan 2 berkumpul ade satu perasaan aku x tau mcm mane nak terangkan, sbbnyer aku nampak semua orang pakai baju yg sme ngan aku... hahahaha... terasa aku pon dikalangan mereka gak...


perasaan??? jgn ckp la pasal perasaan aku, terharu ade sedih ade hepi pon ade... semua ade. biler beratur nak masuk Dewan Sri Budiman 2 aku bangge sikit yer la, jalan atas red carpet smpi ke tempat duduk. pastu tunggu lak giliran kiter nak amik skrol, mmg terasa dada kedapan... punyer la gemuruh sbb takot buat silap nanti. yer la ni sekali je dah x leh ulang.

biler name aku disebot aku mcm blur jap, aku x tau sma ada aku dah boleh jalan ke belum tp aku jalan je sbb aku tengok kat Tan Sri 2 dah x de owang... perghhh terasa lak jauh aku berjalan tengok dlm skrin mcm dekat je.

pastu leh pulak Tan Sri ni wat aku terkejot sbb die hulur tangan nak salam aku, sbb aku x nak salam die pon dr awal. aku pon salam la pastu amik skrol aku dengan perasaan yg sgt gile hepi. korang leh tengok gambar 2 aku tersenyum lebar... huahahahaha. bile dah dpt skrol 2 aku dah rase mcm x sedar diri pon ade... aku dah x ingat ape time 2... adekah itu menandakan yg aku sgt2 hepi mase 2??? hahaha...


aku sgt seronok smpi sme masalah yg aku ade selama ni hilang mcm tu je, terasa lak nak sambung degree kat UiTM lagi. huhuhuhu

2 comments:

Anonymous said...

sempat lg ko jeling kt kamera... hahaha...

::ThisIsNotMe:: said...

hahaha, tau x pe... aku mmg nak tunjuk muke kat cam pon... hehehehe