semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, June 21, 2009

Dush!!! kne sebijik!

aku x tau la betapa seronoknye aku skang ni... semangat aku berkobar2 bile tgok surat tawaran UiTM aku... yang bestnyer aku x kne pon MMS... hahaha...

aku call Fa tadi tanyer tentang rumah sewa die dpan mama, saje jer sbb mama kelam kabot nak cri rumah sewa bile tgok kat surat tawaran aku tulis tempat penginapan TIDAK DISEDIAKAN. aku ckp dapat kolej tp mama ckp x dpt.

aku bg tau Fa yg aku riso kne MMS, die ckp kat aku x kan kne la MMS tu, buat ape nak kne banyak kali... hahaha... kne sebjik dr die.... die ckp aku berangan nak g MMS... hahaha.. mmg berangan jap pon...

sgat2 rindu nak jadi seorang pelajar balik...x tau la, kali ni mmg dgan pnoh semangat. lain mcm semangat aku ni ha. x dpt nak terangkan. agak klaka, sbb aku baru dpt perasaan ni, sedangkan member2 aku yg lain dah laluinya dlu dan dah harunginya satu sem...

WA! WI! WUUUUU!!!

No comments: