semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, June 9, 2009

Motif???


mesti korang kate "motif, aku g stadium ni". tp korang pernah x ckap "motif, stadium ni runtuh".

kebetulan time 2 aku kat Terengganu, aku ngan family aku pon g la tgok kawasan stadium 2... agak ramai pelancong yg g tengok monumen stadium runtuh ni... agaga... tengok no keter semua orang luar... tibe2 stadium ni jd tarikan pelancong lak... huhuhu


pelikkan, stadium yg x tinggi mane ni pon leh runtuh... yg runtuh 2 cume tempat duduk VVIP. MOTIF tempat 2 je yg runtuh... kos pembinaan stadium ni dekat 3 juta gak la... agaknyer la..

pastu aku dgar citer dr mak sedare aku ckp kawasan 2 mmg x boleh bina stadium 2, die ckp mase tengah bina stadium 2 pon dah ade msalah... kirenye kawasan 2 keras kot... may b banyak batu. hahahaha

nsib baik x der orang dlm stadium 2 mse nak runtuh kalo x mmg ade la nyawe melayang...

1 comment:

s said...

bukan RM 3 juta la...
RM300 juta la...