semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, June 12, 2009

Buat Kali Pertama X Kisah Pasal Result.

yup, ni la kali pertama aku rase aku x kisah pasal result aku. sbb aku x belajar mane2 pon. hahaha... yg klaka leh lak member aku ni Chai kate aku main fb sementara tgu result kuar... rupenyer die x perasan yg aku x der kat UiTM Shah Alam tu.. hikhikhik...

aku pon borak2 la ngan member2 aku ni kat fb sbb dierang pon cuak tgu result... las2 salah sorang drpd member aku ni perasan yg minitranskrip dah update dlu sbelum result kuar... tros la msing2 bg tau result dierang... adehhh... ade gak yg fail..

mmg buat aku cuak gak la... yer la, aku pon nak sambung degree dalam Mekanikal gak. mesti susah. yg x pnah fail time dip pon boleh fail... takot lak aku...

kalo nak ckp pasal result, sbenarnye aku kisah pasal result UPU aku. ntah dpt ke x??? tgu je la kan...

No comments: