semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, June 18, 2009

Yea... dah start shopping raye...

hari Isnin aritu aku mama dan kakcik g Nagoya beli kain tok raya ni... hahahha... awal gile kan.. pose pon x lagi.

sbelum 2 masok butik mane ntah kat dlm Tesco 2 je, cari Jubah tok kakcik. so, pilih punyer la lame, dpt la satu Jubah yg agak vouge tok raye ni... aku lak mama soh cri baju kurung yang dah siap jer... tp ntah nape secare tibe2 aku x berminat ngan baju kurung yg dah siap jahit 2 sbb aku ternampak kain kat nagoya 2 dr jauh lagi.

seolah2 kain 2 macam menyeru aku dr jauh, mcm kne pukau. sedar2 aku dah ade kat kain tu. aku pon agak lame tengok kain 2... teringat kate2 mama beli baju siap je, aku pon jauhkan diri dr kain 2. tp bile pusing2 dalam nagoya 2 aku asyik terpandang kain 2 je... walaupon jauh mesti nampak kain tu... biler lme tgu mama pilih kain tibe2 aku menuju kat kain 2 lg... aku tgu kat kain 2 smbil tengok mama yg tengah kelam kabot n rambang mate pilih kain kat situ.

aku dah x peduli mama aku wat ape, aku belek2 kain 2 smbil berangan mesti vouge kalo aku buat baju pastu pakai time raye nanti... huahahaha, kejis kan... aku x nak baju yg siap tu... tros aku panggil mama ckp aku nak kain ni... aku nampak muke mama kecewa sbb aku x nak baju kat butik 2 lg lawa n berfesyen... hehehehe

apa lagi, potong la... sbenarnye kain tu bese jer aku rase. corak die sgt2 simple. mungkin disebabkan terlalu simple kot yg wat aku tertarik... kain 2 warna putih pastu ade bunge sekuntum2 warne pink.... hahaha... biasa je kan... pastu mama kate pink lagi, td beli blaus pon kale pink gak... x per, tema raye kali ni pink.. hahahaha

No comments: