semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, June 25, 2009

:AKU HANYA DI DUNIA INI:

dah berhari aku fikir nak tukar tajok blog aku ni, aku pon x pasti tajok yang baru aku letak ni sesuai ngan diri aku ke x??? AKU HANYA DI DUNIA INI.

kalo sbelum ni tajok blog aku agak simple MY WORDS. aku letak tajok tue sbb dulu aku lebih suke tulis puisi drpd cerite tentang kisah aku... sbb tu la aku rase tajok tue x berape sesuai skang...

aku pon rase mcm nak bukak blog baru nak tulis tentang kehidupan aku berada di Shah alam nanti. tu masih dlm perancangan...

walaupon aku sibuk nanti aku akan tetap update blog aku.

due, tige arini aku asyik terfikir tentang facebook aku, aku x pasti lepas ni aku dpt online lama mcm skang ni... mesti game2 aku kat facebook tu dikalahkan oleh member2 aku... skang ni pon aku dah start gigihkan diri tok bermain sepuas2 hati aku...hahahaha...


3 comments:

konspirasi said...

gud luck tau naili masa kat shah alam nnt....

::ThisIsNotMe:: said...

thanks mirul...

s said...

jom try http://ryujisato.blogspot.com/2009/06/blogger-mlm.html