semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, June 8, 2009

Dah Balik...

setelah ntah berape hari aku kat ganu, akhirnye aku ngan family aku selamat sampai kat rumah... ye! ye! dah sampai rumah!!! huhuhu

aku sampai rumah kol 6.30 petang tadi. dr terengganu kol 1 tengahari, adik aku drive. kali ni mmg papa x der. kalo x mmg due keter. jimat minyak ngan duit tol. lagi pon papa keje. kalo x kiterang dah gerak dalam kol 9 pagi tp disebabkan keter msalah yg sgt melampau adik aku hantar keter 2 kat workshop dlu.. huhuhuhu

tibe2 keter 2 jd msalah lak bile papa aku x ikot.. aku rase keter 2 majok sbb papa yg x bawak die kali ni... hahahaha....

lepas balik mmg pengsan adik aku tue... wuahaha...

minggu depan ade sepupu aku lagi sorang nak kawin. mintak maaf la mmg dah x leh balik dah... huhuhuhu

1 comment:

k4MArUL Ab4d! said...

aku ras aku taw sebab apa runtuh...
tempat VIP kan...
bnyk sgt batunya....
kata special...
kat tmpt biasa tu pkai papan je...