semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, June 19, 2009

Setelah Setengah Tahon Bercuti

dah lame aku cuti duk kat rumah lebih kurang setengah tahon aku x wat ape2. akhirnya permohonan UPU aku diterima. aku ditawarkan belajar kat UiTM kos Mekanikal Engineering. wau!!!!


akhirnya aku kembali ke UiTM semula. hahahah UiTM di hatiku... lepas ni aku dah x nak curang ngan UiTM lagi... hahahaha... lantak la kne orientasi pon. sbb mse masok Diploma aku x kne MMS pon... rupenyer kne time Degree... x terlepas gak nampaknyer....

yg syoknyer, rami lak best fwens aku msok uitm sme ngan aku kali ni... termasok la Asmat best fwens aku time sek dlu... Teya member aku kat KPTM. tp x satu fakulti...

aku nak ucapkan TAHNIAH!!! kat member2 aku yg dapt sambung degree kat mne2 U... walaupon x sme U aku tetap ingat n rindu korang...

yang klaka teros aku buang borang yang aku dpt semalam dr UNITEN melalui pos laju... x mo la aku... mahal... huhuhuhuu

No comments: