semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, June 7, 2009

Aku Di Terengganu!!!

aku dah luper dah berape hari aku kat sini. kiterang balik Terengganu malam jumaat aritu... korang kire la sendiri berape hari aku kat sini.

hari ni lak, hari Ahad Terengganu cuti sebab Bufday Agong, Hepi Bufday Agong Mizan!!!! hahahaha....

sepatutnyer plan nak balik petang tadi, tp keter lak wat hal, so, terpaksa la tangguh...

ni aku gune laptop adik aku tulis post kali nie. yela, laptop aku mcm dah x dpt diselamatkan lagi... mcm soh beli baru je... hehehe

kebetulan lak Bart pon cuti2 Malaysia kat pantai timur ni, tp aku x terserempak ngan die lagi mase ni...

ramai lak, sepupu sepapat aku tunang ngan kawin tahon nie... pastu ramai lak mak ngan ayah sedare dok ngusik aku biler lak giliran aku... adehhh... calon yg terbaik x muncul lagi la... may b belum smpai jodoh kot...

No comments: