semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, June 23, 2009

lega...

sejak semalam mood aku x berape nak baik, aku x leh nak senyum n langsung x boleh menceriakan diri aku... segala2 yang aku buat semalam jd bosan... bende yang sepatutnya aku buat hepi tp bende tu jd bosan...

nak makan pon x lalu, arini pon aku x makan nasi lagi just makan bende yang ringan2 jer... nape ntah... aku rase aku jd macam tu biler balik rumah dari shah alam semalam...

semalam aku g Pejabat MARA kat Shah alam nak mintak pinjaman MARA tok belajar aku, sampai sne rupenye baru aku tau pinjaman die hanya untok IPTS jer... klakanyer, die akan bg aku pinjam kalo PTPTN tolak permohonan pinjaman aku... lepas tue, aku masok UiTM g kat bahagian pengambilan pelajar sbb PTPTN mintak surat tawaran yang ade tulis tamat tarikh blajar tok wat penangguhan bayaran... tp smpi kat situ die ckp kne g kat bendahari lak...

tibe2 aku dah pelik dah, asal kne g bendehari lak. tengok jam dah kol 4 petang. aku mcm dah malas nak g kat menara tue... papa pon dah hepi aku tengok minom petang kat cafe anngerik sbelah je ngan pejabat bahagian pengambilan pelajar... aku pon join sekaki, luangkan mase ngan papa ngan mama jer...

erm, then g solat kat masjid port klang, pastu balik... smpi rumah aku rase mcm letih gile... selalunyer aku teros mandi kalo jalan2 mcm tue, tp semalam ntah mcm mane aku pakse diri aku terlentang kat ruang tamu dlu... aku pkir mandi jap lagi la sbb dah nak maghrib... lepas tue, tros aku rase mcm x der mood walaupon dah mandi...

lepas tue aku ingat aku tido keesokan hari aku OK, tp aku x OK smpi la petang tadi aku duduk dapor teman mama buat roti jala... hahaha... time tu baru aku rase lega gile... terapi yang bagos ni...

ni mama aku yang menjala... aku jala x de la lawa mcm ni... huuhuhuhu...

2 comments:

atienalova said...

siyes lawa bungebunge jala tu..
tetibe ase nk blaja.
huhuh.

::ThisIsNotMe:: said...

tu la, nampak mcm senang nak buat...
apa lagi masok la kelas memasak lepas ni..
huhuhuhu