semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, May 31, 2009

Amik Jubah

citernye, dlm kol 7.45 kiterang 3 beradik dah kuar rumah. sbelum 2 g pasar tani kg raja uda nak sarap kat sane tp owang rmi lak pg td, so adik aku pon ajak la g makan kat area shah alam... sebenarnye mama ngan papa aku x der kat rumah, 2 yg aku bwk adik aku 2...

wuahahaha, dah hbs sarap tgu la Fa kat Fakulti meki punyer lame. dalam jadual kol 8.30 pg tp aku ngan Fa sampi sne kol 9 pagi... selamber je la kan...


yg tensennyer punyer la panjang berator nak amik jubah punyer pasal, terpakse berator berkilo2 meter jauhnyer... perghhh... rupenye dlm jadual skali 4 sidang amik jubah, mau berpuluh2 ribu owang kat situ... pastu sepatutnyer lepas amik jubah 2 ade rehesel kol 10.30. disbbkan kiterang ni berator pon jauh lagi biler dah dpt jubah, rehersel pon dah setel... hahahaha... hajat aku ngan fa tercpai sbb kiterang mmg niat x nak g pon rehesel 2..

dekat situ mcm reunion pon ade. terjumpe lak member aku mse sek rendah... konvo skali ngan aku rupenyer tp die amik kos lain. tengok student lain pon mcm nak gile jmpe member dierang, mcm jejak kasih pon ade.


jubah dah dpt, rehesel dah trerlepas aku pon troskan aktiviti seterusnye, g jejalan kat area shah alam tu je... pastu makan KFC kat alam centre sementara nak tgu bart nak main boling ngan die skali. tp ntah mcm mane, fikiran ku yg nak jalan je saje2 ajak g ole-ole lak nak main boling kat sane.. hahahhaha...

akhirnye jumpe la Bart kat situ... hahahaha, x bnyak pon. 2 game je... main 5 owang campor adik aku sekali.
yg syok main Fa ngan Bart je... tensen tol. huhuhuhu... x nak main dah ngan dierang, hahahaha...

sbenarnye shahril mle2 nak dtg tp las2 minit x leh dtg lak... aku ske rmi2 best skit... baru syok... huhuhuhu

No comments: