semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, May 14, 2009

Award???

ARAHAN
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)


from Bart's Life blog
nak ngumpat sikit pasal Bart ni. die dlu sombong gilewwww. aku tgor wat x nampak jer pastu nak add die kat Friendster x approve smpi la aku nak masok part 6 kat uitm. hahahahah. pastu biler kenal x padan ngan sombong die 2...hahahaha x tau la dlm mase yang singkat 2 kiterang leh kamcing gilewww smpi skang. lepas tu start la trade mark kiterang bile jumpe je tnyer "Eh,? aku kenal ko ke???" pastu gelak2. hahaha smpi la skang, kekadang dlm YM pon leh tnyer solan sengal mcm 2, "mcm mane ko ade dlm list YM aku??? aku x kenal ko pon..." hahaha trade mark katekan.... over lak aku citer pasal die, sape soh tagged aku... hahahaha.

Fakta/Hobi
  1. Suke kawan ngan owang kuat gelak, sbb aku pon leh tumpang gelak sekaki sbb aku pon kuat gelak gak.
  2. Family first, sape lagi mama n papa aku la...
  3. this is the best fact, aku x penah ingat pon papa pukul aku... bestkan... bile aku dah besar aku x ingat gak papa penah marah aku time sekolah dulu.aku rase x penah kot. serius, die seorang penyabar. sgt bahagia dpt papa penyabar n mama penyanyang jadilah aku seorang yang hepi go lucky... huahahahaha... bangge lak...
  4. dari sek dlu hobi menabung, aku still simpan duit syiling 1 sen skang, dah ade lebih 600 keping duit syiling satu sen 2... x nak tukar nak wat koleksi jer.
  5. suke makan, suke tido. dan ia teros berulang hahahaha....
  6. tp biler tensen susah nak tido tp makan lebih, hahahaha
  7. tengah idamkan badan aku mase umur 19 tahon... x keding tulang n x gemok lemak... hahahaha
  8. aku ni jenis nangis ngan bantal, sbb biler x leh tido 2 la aku nangis. dah lme x nangis skang sbb gelak je memanjang. agagaga
  9. suke dengar masalah member, n kalo leh aku setelkan aku tolong setelkan.
  10. benci owang yang x reti simpan rahsia.
Tag member seterusnyer

dah x leh letak name Bart, klo x name die dlu aku letak. hahahaha
Ryuji's Life
Ceritera Indah
Ku pencinta Ultraman
Rionix's Blog
dan sesape yg view n bace post ni....

No comments: