semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, May 13, 2009

Kisah Disebalik Buletin Itu

ni kisah lame, aku x ingat bile tp mungkin 5 bulan lepas kot.
aku terbace buletin member aku ni. buliten tu terangkan pasal jika seseorang mencintai kamu.
sgt best la tulisan die.
so, aku just nak tambah2 sikit pasal buletin apa yang aku ingat.

die tulis jika seseorang mencintai kamu msg dalam inbox pnoh nama org 2 je.
seseorang yang mencintai kamu akan ingat setiap kata yang kamu sebot.
seseorang yang mencintai kamu slalu kejotkan kamu pepagi bute.

alamak, banyak lak aku x ingat sbb dah lame sgt pon. aku pon bce gitu2 je time 2.

tp kan yang bestnyer, orang yang mencintai kamu 2 kne cop sebagai penyibok sbb msg pnoh dalam inbox die. hahahaha, mmg kesian orang yang mencintai kamu tu...

pe yg aku ingat die terangkan maksud cinta las skali. die ckap die faham apa tu cinte.

bg aku, die x fhm apa 2 cinte sbb bile seseorang itu mencintai kamu, die x terangkan pon perasaan die bile die dicintai. die just citer panjang lebar yang die dicintai oleh seseorang. seseolah nak bg tau yang die rmi peminat, tp mmg ye pon, org kacak bergaya mcm die sape x nak kan.huhuhuhu

aku penah cakap kat member aku, ko layak dicintai dan mencintai. due2 perkataan 2 membawa maksud yang berbeza.

sori la kalo sesape yang terase, x bermaksud nak menyakitkan hati si penulis 2 tp kekadang buat aku fikir, aku mcm 2 ke? adakah itu aku? tp mcm bukan aku? las skali aku rase tu bukan aku pon. aku malas nak syok sendiri.

so, sape yg terasa pedas die la yang makan lada. hahahaha

No comments: