semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, May 13, 2009

Aku Perosak Puisi

lame ooo x tulis puisi, tensen lak bace puisi member2 aku. tibe2 tadi dapat ilham.

Tabahnyer Alam

Tidak pasti dimana permulaan kesilapan
yang pasti ia bermula dengan perkenalan
perkenalan yang tidak dijanjikan kawan
tidak menganggap kawan itu lawan.

hidup ini realiti
tapi lebih bahagia jika aku di dalam mimpi
mencapai segala yang diingini
tapi malangnyer ianya realiti
berterusan menguji tanpa henti
bolehkah aku membawa diri ini?

aku bingung dengan aorora ini,
sepatutnya marah itu membara, aku berdiam diri
sepatutnya sedih itu menangis, aku terkedu
sepatutnya kecewa itu berduka, aku kaku
hanya kepalsuan yang wujud pada jasadku ini.

yang ku mampu mengenggam tangan ku ini
diri ini menghalang air mata mengalir di pipi
kemarahan masih terbuku dalam diri
kesedihan langsung tidak dapat aku tangisi

aku bahagia sahabat disisi
diwaktu ku payah ku hilang
tapi teman sentiasa wujud di sisi ini
diwaktu kau senang ku ada
dan sentiasa akan ada tidak kira apa

No comments: