semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, May 17, 2009

Hari Pertunangan Linda



meriah majlis kawan aku ni. Due kanopi, makan lak nasi minyak... orang pon leh tahan rmi. perghhh... baru tunang beb... kawin x tau la... maklumla die sorang je anak perempuan dlm family tu... die ni satu kelas ngan aku dari sek rendah smpi la menengah... yg dlm gambar 2 sme member sek men ngan rendah aku.
boleh nampak muke Linda cuak bile die kuar duduk kat pelamin die 2 sowang2... sian lak aku tgok die, yer r, dlm bilik dok gelak2 praktis nak senyum macam mane kan, biler kuar tgok orang lak rmi, aku pon cuak. tros muke Linda lain. Kiterang lak segan nak duk kat sbelah pelamin vouge die 2 plus rmi lak owang kan... huhuhuhu
ape2 pon, aku rase hepi sgt, sgt, sgt, sgt... sbb td jumpe sme kawan2 sek dlu pastu tgok Linda lak lawa je kan... ni la first time aku tgok Linda make up.

No comments: