semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, March 27, 2011

Garang


ni hamster baru aku, kelabu... sgt comel die... mule2 g tengok saje2 je kat kedai x de niat nak beli..

tp bile aku balik rumah aku teringat2 kat die...

lepas due tige hari aku g balik kedai tu ngan niat kalo x de orang beli aku nak beli...

mmg die ade... n die mmg baik x buas cam tikus lain...

so, aku pon beli la die ngan harge RM25... bile bawak die g jumpe Naru ngan Kakashi...

amik kau!

die g blasah sampi darah2..

cian naru n kakashi..


si Naru yang aku ingat betine paling garang kalah oleh kelabu... so kirenye, kelabu ialah betine paling garang dlm rumah aku... huahaha..


si kakashi yang kuat menjerit, teros menjerit bile nampak kelibat kelabu... mane x nye... si Kelabu dah gigit semua tikus2 lain smpi berdarah... ngan aku2 sekali die gigit...


3 comments:

Nia Dhani Nasir said...

comel yo.tapi buas sgt takut den.

mie said...

selamat menjaga hamster yang comel itu..
ehheee

::NelyLeyana:: said...

Dhaniah: mane ade buas pon... kucing lagi buas.

Mie: terima kasih