semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, December 4, 2010

Kakashi & Naru

sebelum ape2 terjadi aku citer dari awal.

aritu kan aku berangan nak beli hamster, jadi semalam hajat aku telah termakbul!!

sukenyer!

aku nak cari warne oren, tp dah mcm2 kedai aku masuk hamster warne oren mmg susah nak dapat.

jadi dalam mase tengah2 cari hamster terjumpe sangkar yang paling murah... bagos2. aku bajet dlm rm 100 tok sangkar, skali jumpe yang besar pastu harge rm55. chantek r!


ape lagi, aku beli sangkar dlu, hamster x beli lagi. pelik ke? x kan?

keesokan hari aku ngan mama sambung mencari hamster. so, ni kedai ketige aku g, mule2 tengok hamster tu, aku x berkenan sbb kale die hitam putih sbb aku kan cari warne oren, bile tengok balik chantik la pulak sbb die tompok2 hitam. mne nak jumpe hamster tompok2 kan. mmg cute sgt.

tanyer harge sekor rm78. aku diam jap. x kan la tompok2 mahal smpi mcm tu. mama tanyer asal mahal? die ckp bulu die lembut n fluffy sket. skali sentuh mmg bulu die lain. time tu aku takot nak sentuh sbb takot kne gigit. sbb dlu aku penah bela hamster gak name betty ngan armando, selalu kne gigit. sakit OOOOO! rupenye die jinak sgt2, x gigit. aku suke... siap leh usap2 bulu tikos tu... wah!!! aku bahagia!

aku bajet tok hamster ni rm20 jer. aku mmg x teringin nak beli sbb mahal. pastu mama yang teringin nak beli sgt2 hamster 2. aku pon time tu mcm suke sbb tikus tu jinak x gigit. mama kate tikos tu cantik tompok2 hitam. macam lembu autralia tu...

skali beli la due ekor... ahahaha. aku x rase kehilangan duet pon time tu, sbb aku seronok tengok dierang, yang kakcik x dpt tikus lg dah letak nama awal2 Naru. lantak la. aku pon letak nama Kakashi.

ni kakashi... dlm bekas makanan... comey sangat.

si Naru tido kat runner... ahaha...

9 comments:

Pencacai Alim said...

dasyat tul tmpat mainan tikus comel

Anonymous said...

Aku pun hamter yg comey gak.btompok2 dan jinak. Korng xnak bela aku ke? Hehe.

Anonymous said...

ouch.. comel!!!! tp org kata hamster x dpt hidup lm.. btl ke...

Khairunnisa' said...

Hehe, saya dulu ada hamster jenis Syrian. Beranak berbelas-belas ekor, akhirnya tak dapat nak jaga, had to let them away :[

::ThisIsNotMe:: said...

Pencacai Alim:
tu la, nak beli lagi dasyat tp x ckop duet.

Dhania:
aku x nak bela ko, ko hamster yang buas! ahahah

Nida:
yup, jangka hayat die 2,3 tahon je.

Khairunnisa':
ouh, sayangnyer.. mesti comel

Shey Lokman™ said...

alahaii , comel nye hamster ! tp i takot nak pgg T_T

Anonymous said...

nice post
if you want
get my collection reference at
UNAND's REPOSITORY

miss m said...

biar betul sangkar besar tu 55 jer...murah giler..>.<

::ThisIsNotMe:: said...

a,ah... mmg murah...