semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, December 9, 2010

Tag dr C.E


mari layan tag dr kawan aku ni

1) Jangan kerek.Ucapkan Alhamdulillah dulu,pastu thanks giver award ni
Alhamdulillah

2) Jangan kedekut,kongsi nikmat bersama rakan-rakan lain2
tu je kot.

3) 7 perkara pasal saya
  1. Kuat makan, tiap2 mgu rase mcm nak bazir duet kat restoran luar... tp skang dah x de duet... terpakse makan kat rumah je.
  2. Suke tengok TV, kalo movie suke tengok animasi.
  3. kuat berangan! ahaha..
  4. tiap2 hari teh o ais. wajib!
  5. dah bela due ekor hamster yang kuat gadoh! tensyen mak!
  6. suke pakai Inai tp x leh pakai semua jari nanti orang ingat dah kawen!
  7. 7 perkara pasal saya??? perahsia kot~ ngeee

3 comments:

Zazachan said...

hehe..kuat makan jugak..xD

Anonymous said...

ko bole je klu nk jwb bile dah terbace... hahaha... ko tag aku ye.. nnt aku jwb okeh...

Balqis Azhar said...

jalan2..