semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, December 15, 2010

aku beli rumah baru


buat kengkawan dah nak masuk due minggu aku bela cencurut ni!

ni kali kedua aku bela dierang... yang kali pertama x de la ekcited camni... aku x heran pon hamster aku si Armando & Betty gadoh!!! aku bior je...

yang kali kedue ni... aku kecian la pulak asyik gadoh smpi si Kakashi aku tengok kurus dari Naru sbb dibelasah terok oleh Naru...

lepas daripada tu aku asingkan dierang, sbb aku tengok Kakashi ni lemah n kurus... sian beb... aku rase serba salah aku biarkan dierang dalam satu sangkar...

aku letak Kakashi dalam bekas container yang besar... ngat bile die dah gemok n gagah aku nak letak balik dalam sangkar lame... tp si Naru makin liar n geram tiap kali jumpe Kakashi time tu die kejar2 pastu wrestling cukop2 si Kakashi... adehhh... Kakashi ni x reti lawan rupenye..

so terpakse la aku letak je dlm container tu...

disebabkan dlm container tu serba kekurangan malam td aku g JJ bukit tinggi tempat aku beli dierang, nak shopping barang2 dierang la nak lengkapkan ape yang x de...

aku pon beli bekas makanan ngan rumah kecik yang dibuat dari tembikar... x mahal rm12 je lepas diskaun sbb aku ahli dpt la murah sikit...


bekas makanan ni due inggit lbh kot. aku x ingat. aku beli yang panjang sbb Kakashi selalu kne tolak kuar ngan Naru dalam bekas makanan kecik tu... last2 Kakashi x dpt makan.

aku pon letak la Naru dlm container tu... dlm container tu ade bekas makanan ngan rumah bentuk lembu ternganga tu... comel je kan... dpt kat adik2 aku dierang kate babi ternganga! sengal jerk...

dierang x serbu pon rumah baru dierang. dierang serbu bekas makanan tu dlu... si Naru ni mmg x tau malu, bukan sangkar die pon tp selambe g serbu bekas makanan tu dlu.. aku agak senang hati bile tengok bekas makanan tu besar ngat leh muat due ekor dlm tu, tp bile Kakashi nak masuk si Naru terajang kuar! kureng asam tol! si Kakashi ngajuk pastu masuk dalam mulut lembu tu... die mcm suke! duk cakar2 lembu tu! uhuhu...

bile si Naru puas makan die lak masuk dlm mulut lembu tu, risau aku tkot Naru wrestling ngan kakashi. tp diam! aku tunggu lagi diam! si Kakashi x menjerit... heran aku...

aku angkat lembu tu... Kakashi mcm x de masalah... aku biar lame2... tengok2 dierang tidok rapat2 sekali!... wah! mcm x caye jap... mmg lame dierang tido same2 dlm tu... dierang mmg suke rumah tu.... kalo aku tau aku dah beli awal2 lagi.

1 comment:

HALIM said...

comel je budak hamster tu. tp bau kencing dia memang xley blah kan??hehehe