semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, December 11, 2010

Apa yang bosan dalam hidop ni?

aku tengah bosan skang.

x tau nak wat ape. last2 ade idea nak tulis blog.

ok2.

soalan pertama. kenapa bosan?
sebab aku bosan, bukak2 TV citer semua bosan. x de pon leh wat aku gelak. g makan, ermm... aku makan bile lapar je. x de la bosan sangat. Bosan bile kene buat bende yang same mcm tiap2 setengah jam kne basoh cawan! ok! time tu aku bebel! INGAT aku ngan mama bukan owang gaji! sbb tukang buat sepah lg ramai dr tukang buat bersih.

Kalo bosan buat ape?
sampi skang aku ade simpan bende tu. ape bendenye, diari sulit aku. hahahaha... yang peliknyer aku x de pon bku diari. bile aku bosan aku tulis je mane2 kat kertas kosong time bile dalam kelas aku rase bosan gilew. sebab ape aku kate sulit sbb semua kat situ tercatat isi hati aku... "ISI HATI" maksudnye kate2 ikhlas aku. yang best x de sape sangke n jumpe bende tu. aku buat mcm tu selepas aku tertinggal diari aku kat dlm kelas. gilew weyh time tu aku dah sampi bilik, cari diari x de. teros aku berlari g kelas! naik darah seram sejok aku time tu takot ade budak bace. mau kne gelak satu kampus kalo ade owang bace! nasib baik x de kelas selepas aku, time tu ade budak laki pelik tengok aku kelam kabot masuk kelas tu. lega! time tu aku rase diari ni x ptt ade pon! mase tu part 3 diploma.

Sejarah bosan paling melampau!
ni lawok. g dating ngan orang yang kite x suke tp kite pure2 suke. bosan! last2 aku bla. ko diam aku diam bla lg bagos jgn pakse diri.

Naru dan Kakashi buat aku gelak. Comel sangat dierang

3 comments:

Anonymous said...

Bosan sbb buat bend yg sama dlm hidup kan...
aku pun da bosan ngan keje aku now..

ordinary89art said...

followed u

Pakcu Sofi said...

eiiiiiiii bosannya..sebabtu datang sini hilangkan bosan..hehe