semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, December 28, 2010

Susuk

lame x update.

yer la, stat ari khamis aritu sedare aku duk datang rumah.

busy weyh. buat air berjag2. ntah berape jag sehari. smpi habis gule.

Tokki ngan nenek, mak sedare semua de

ok, nak citer pasal susuk.

sbb aku google pasal makcik ni Jocelyn Wildenstein

semua orang tau rupe die camne kan...

aku google nak cari gambar mase die sbelum kerat2 muke die tu. tp skit je x bnyak sgt, x de la burok sgt muke die dlu nak banding ngan muke die skang... seram je aku tengok...

yang pelik die selambe je kuar pastu posing2 lagi...

muke aku yang dah start nak ade kawah2 bulan sikit pon aku dah malu nak g jejalan.


gambar candid... sepupu aku amik... bibir aku mcm hilang kat gambar sebelah kiri 2. ahaha.... ngan lobang hidong beso kan...

yang tudung hijau tu x candid... tibe2 aku ade bibir, lobang hidong pon x nampak...

2 comments:

Anonymous said...

so,muke ygtudung ijau tu pakai susuk la kirenye ye???
pakai la botox...hehe

::ThisIsNotMe:: said...

ahaha...

susuk dari bedak muke... ahaha..