semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, November 30, 2010

Berat Hati nak menaip.


tajuk atas tu betol!

aku nak tulis citer pasal aku nak beli hamster n nak bela. tp aku malas nak tulis.

sbbnye aku selalu tulis bende yang dah jadi, bende yang belum jd ni aku malas sgt nak tulis. lagi2 x de gambar.

so, sejak2 cuti yang aku rase ini la cuti last aku. kemungkinan.

aku rase mcm nak ade bende berharge, aku dah bosan bela binatang2 pelik macam toyol pon ade kat dlm pecebuk tu.

aku nak bela hamster!

due ekor!

aku ngat nak g shopping hamster arini, tp mama aku pesan tunggu adik aku hbs exam SPM lu...

dah berhari2 aku berangan nak beli hamster ni, aku nak beli bola hamster tu skali. aku nak biar die berlari bebas dlm rumah aku... wahhh aku dah dpt bayangkan die bergolek2 dlm rumah ni...
tp kan...

aku nak beli sepasang!

masalah pertama
aku kne rajin bg die makan minum, sbb hamster x pandai bukak peti n goreng telor sendri. masalh besar kalo die nak order Hamburger sbb die tau ckp bahasa planet pluto je. dah lame pikir tu x jadi masalah! sbb aku penah jage hamster time aku sek men tingktan 5 dlu!
"cit cit cit, tp saye boleh order mc'd delivery online kan?"

masalah kedua
aku kan nak beli sepasang, sbbnyer org kate kalo nak bela binatang bela la sepasang sian die single je kan... tp masalahnye kalo dah tinggal sesanggar mesti la tutttt... pastu anak2 die skali kuar kembar 5!, 6!, 7! wah!!! mmg nampak seronok tp aku x mampu nak beli bola tu tok anak2 die lak. bayangkan kalo dah sepuluh ekor main kejar dlm rumah! dierang dah la x tido malam.

masalah ketiga
kalo nak cuti, payah la aku kne bawak lak dierang. macam sbelum ni, hamster aku smpi mabuk naik keter dr selangor ke ganu... sian beb... dah la panas dlm keter. aku kne cari hotel binatang dlu sbelum beli.


x pon beli beg mcm ni, boleh bawak g kelas ala-ala Paris Hilton gittew~

masalah seterusnyer
x de dah kot.
cuma hamster tu murah sekor rm10 jer, aku nak beli rumah die 1 meter persegi lebih kurang macam tu la... nak bg hamster aku hidop mewah! huahahaha!!! tu mau 2,3 ratus tu... sangkar lame mama dah bg orang la pulak...

tp tu cume angan2...

6 comments:

Anonymous said...

comelnye tkus demok 2 ordr mcd.

mie said...

banyakkan lagi la masalah..
hahaaaa

Unknown said...

klu g jln2 letak je dlm poket.. :P

ღCIK ERYNღ said...

nely..amik tag dr blog aku :)

Pencacai Alim said...

tikus aku kna mkn di kucing...argh!!!

::ThisIsNotMe:: said...

Dhaniah:
yup, comey

Mie:
x de pon, lg bahagia adela

heidi:
bahaye, hamster ni kan suke panjat2

cik eryn:
kejap

pencacai alim:
lor, asal x letak dlm sangkar? mcm mne leh kne makan?