semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, November 19, 2010

19-11-10


hah! tajok post aku kali ni, aku pon x tau tajok ape...
nampak x kotak pizza bertingkat2 tu... ni aku ngan hosmet aku order mase tengah2 exam aritu...

aku pon x tau time exam nape leh makan banyak...

so, mase ngoder tu mmg aku x amik tau dierang nak order banyak mane... buat pengetahuan korang melambak2 kupon dominos dlm rumah sewa tu... n siap ade kupon free satu pizza sbb aritu die lambat hanto.

sedap!!!!
semua pizza berbaris tok diambil gambar kenangan... nampak x roti senyum 2... tu roti tipu dibuat drpd span... kat Hinode melambak


sedap!!!

6 comments:

Pencacai Alim said...

gemukla ko nanti

Anonymous said...

piza, cedap eh. Byk eh. Korang bkn mkn ni korng melantak namenye. Dalam bdan ade bela saka eh? (dlm nada yg cemburu) Hahaha! Nok ceket!

::ThisIsNotMe:: said...

Pencaci alim:
alimnye ko mencaci aku

Dhania:
aku ade kupon free dominos ni tp x tau la pulak bile nak g dominos klang tu

Mak Su said...

maksu dok layan pizza pondok jer, domino quite jauh dari umah..org kata sedap... iya ker?

::ThisIsNotMe:: said...

ramai yg kate pizza dominos lg sedp dr pizza hut. tp sy lg ske pizza hut.

Akma Lee said...

pergghh terliur tgk...