semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, November 23, 2010

23-11-10


ok, citer kali ni menarik aku rase.

sbb skang ni sejuk giller sbb hujan...

agak tensyen sbb x dapat nak negok tv. rase mcm nak cabot je piring astro tu.
n agak frust(betol ke aku eja????) ke frozen? ape2 je la. tengah2 syok tengok citer yang kite suke.

Yo-O Yo-O ko janji mcm2 kat kostemer kate clear signal la ape la. harap ko bg tukar kaler warne decoder ngan remot control je ngan tukar kale piring ko 2! ceh! ni dah setengah jam aku tunggu patutnye dah boleh tengok TV x de masalah. weyh! dah la mahal, kalo musim tengkujuh mcm ni x dpt nak tengok TV.

rase nak amik piring ko 2 buat cucur udang tengah2 sejok buat brekfes ni lg sedap!

ok-

pasal member2 yang aku cari smpi skang x jumpe. mmg unsangkereble.

aku anggarkan dlm mase 12 jam aku jumpe dierang, dierang dah start tagged gambar dierang mcm aku buat sblum ni kejap je boleh jumpe satu kelas bile aku start letak gambar kelas. tp keputusan -ve.

aku tunggu lagi smpi hari kedua aku tanye kawan aku yg jage same platun, die ckp die pon x de.

so, -ve. aku x dpt nak search dierang. aku try cari salah sorang dr dierang melalui kawan2 junior tp aku x ingat kesemua 32 org tu. aku jumpe sorang kat picture group tp die x ditagged maksudnye die x de fb kot.

x pe la. dlm kenangan la nampaknye.


3 comments:

Anonymous said...

klu goreng cucur 2 bebagi sket kat sni.mkn dkala sjuk ni pon sodap.

::ThisIsNotMe:: said...

hehe..

dah hbs.

Pencacai Alim said...

bagi ar skit merasa.. :p