semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, February 15, 2011

Program Bual Cara Siti

arini aku x tau nak citer pasal ape,

tengah2 blogwalking, terbace post member aku, Kam,...

aku pon nak komplen skit la pasal program siti ni...
memandangkan ni rancangan TV pertama Siti, aku x-cited nak tengok, mase siti kawen aritu aku x tengok pon sbb busy nak g kelas... uhuhuhu... :(
so, start2 je rancangan tu, Siti menyanyi.... adeehhhhh....
aku bukan x nak tengok Siti nyanyi, aku tau Siti tu penyanyi... tp aku ngat ade kelainan sikit selain dari beliau menyanyi...


maksud aku tu kan rancangan temu bual pertama beliau... bg la peluang org lain nyanyi... uhuhuhuhu, pendapat aku je la...


pastu... mule2 aku tengok siti ok je jd pengacara... ade satu part tu Siti macam x de idea nak ulas
Tun Dr Mahathir Mohammad. x pe, aku paham first time... uhuhuhuhu


pastu, sme musik dari musik video ke musik lepas iklan semua lagu die sendri, lagu dari album lepas2... uhuhuhu.
..



aku cadangkan, supaya ade musik khas tok rancangan tu, mcm Ameriken Nek Top Model.... kalo bukak youtube semua duk ngutok2 suara Tyra yg x sedap tu, tp rancangan tu top meletop seluruh dunia...


pastu aku tengok kejap je, sbb lame sgt die temu bual Tun Dr Mahathir tu... aku ni cepat boring dengan mende yg aku x minat... aku minat Siti tp rancangan tu aku x minat... uhuhuhu... sori la Siti, tp minggu depan aku nak tengok lagi... mane tau kot2 melekat lame kan... uhuhuhuhu..







No comments: