semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, February 16, 2011

Korek Idung


kisah suatu petang aku kesejukan yg terlampau dlm opis!

baru aku tau, jadi design engineer ni kalo dah bosan, bosan sengsangat, kalo banyak keje bnyak sengsangat, kalo dah buat kuar masuk opis, kilang opis kilang, amik kau dlm sehari tu boleh kurus... tu lah ape yg aku tengok kat design engineer tempat keje aku tu...

yg aku ni, x hbs2 bg keje edit drawing... smpi la satu tahap, idung aku sakit sengsangat! sakit beb! ni punca kes sbb taik idung aku dah beku!

so, aku nak korek! boleh pulak dlm opis aku kebetulan aritu semua org ade, engineer pon ade, bos pon ade....

aku tahan nak korek idung!... tp x tahan... tunggu dierang bile lak pulak org kilang nak panggil dierang... tunggu, tunggu dierang stay gak dlm opis...

aishhh... x tahan ni... aku rase taik idung aku dah mengeras ni... wuaaaaaa! sakit!!!

so, aku menghadap ke dinding sikit... pastu buat2 muke dekat ngan komputer... uhuhuhu.. tengok opis sbelah bahagian QA&QC x de owang, selamat... sbb dingding opis aku kaca, korang boleh tengok jelas opis sbelah wat ape...

so, dengan pantas aku masukkan jari dlm idung korek! yeee!!! dpt korek!!!! x sampi seminit aku dpt kuarkan taik idung yg sejuk tu... agak2 dpt buat rekod dunia x???

dlm hati, nasib baik ade due je lubang idong!... kalo sepuluh mau jenoh aku nak korek...


3 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

lawak la kamu ni...sampai dah beku ye..ta** idung kamu...

Hairun Azmi said...

Korek idung memang best...

Hahahahahha..

Simpanan Minyak Di Venezuela Terbesar Di Dunia

PendekarPetai said...

eeuuwwww.....