semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, February 18, 2011

Apa yang mendewasakan aku?

Jeng! Jeng! Jeng!
skang aku tengah bosan kat opis. Engineer yg slalu bg aku keje dah dua hari cuti... semalam, keje aku blogwalking je...


hari ni pepagi aku dah online kat opis... hihihihi...


so, disebabkan aku ni cepat bosan, aku rase aku dah bosan bace blog owang lain. tunggu Zack update blog die dari semalam x update... sedih aku...


ape lg, aku pon bace balik, post2 aku yg lepas2... wuahaha.... jujurnya n naifnya aku bercerita dulu... selambe je aku tulis dlm blog tu aku fail semua test dlm satu sem tu... org lain ngan banggenye bg tau yg dierang dekan every sem.
dlm mase beberapa hari lg, genapla umur aku 24 tahon. wah takotnye, korang tau aku takot ape? aku takot tueee! aku takot muke aku kedot2... aku x kesah kulit aku gelap tp aku x nak kulit berkerut n tebal...
lectrr Computer Aided Desing aku mase aku part 4 dlu ade cakap, kolagen dlm badan perempuan akan benti mase umur kite 25 tahon... aku cume ade lg setahon je beb...


lepas 25 tahon aku dah x hot... (aku tau bunyi nye poyo)
tp kite semua akan tue gak, kalo x nak tue, berusaha la wat bnyak amal smpi masuk syurga.


so? ape yg mendewasakan aku selama aku jejak kaki kat dunia ni???


bnyak sgt.


ni kalo citer, x larat korang bace. aku pon x larat nak tulis (aku tau x de owang pon teringin nak bace)


tp, berblog, dan bace blog bnyak mendewasakan aku... bnyak membantu aku makan asam garam lebih... kalo nak lebih asam garam lg, bace lebih lagi... mengarut je, sebenarnye, kite tengok orang tu punye susah, tp beban lg owang tu tanggung, kite x tau.
yeahhh!

4 comments:

Anonymous said...

tak nampak seh blog ko.. juling2 mata aku nak baca..

- elina - said...

bnyk benda mndewasakan ai .

tmbah2 masalah .

yang besarrr .

haha

Hairun Azmi said...

Jangan biarkan diri anda di selubungi misteri...

Bank ditipu RM 19 juta

::ThisIsNotMe:: said...

nida:
ok2, aku adjust balik

mrs koroe:
betol tu...

Miecyber:
dunia ni penoh misteri