semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, February 25, 2011

adakah ia hobi?

arini rase malas nak update blog...

rase cam nak cuti... mcm kerajaan soh cuti sabtu ahad... aishh...

agak2 berblogging ni ape ek?

hobi ke? kerjaya ke? diari ke?

kalo kate hobi, mcm x kene la pulak kan... aku x penah dengar lagi, orang kate hobi saya ialah menulis blog n mencari kawan2 blogger lain... tp x mustahil gak kalo bende ni jadi hobi... tp mcm aku kekadang x-cited gile kentang goreng nak update nak tulis blog, tp cm arini gile kentang lenyek malas aku nak update blog... so, x boleh la nak dikatakan hobi sbb hobi ni adalah sesuatu yg kite selalu n suke buat...

kalo kate kerjaye, lg la mengarot! duit nuffnang aku dari dulu smpi skang rm0.00 sen... banyak tu kosong! ahahaha... kalo la tulis blog ni gaji sebulan ikot SPM rm800 sebulan, pastu kalo keje lebih mase post banyak dpt la rm1200... x pon kalo ade diploma dpt rm1500 sebulan... kalo camtu, semua org kat dunia ni kembang jari tulis blog! hahaha... x sesuaiiii!

"DIARI" - ye kot. sikit2 la... tp kalo diari betol aku x kan bg owang bace... malu beb!

No comments: