semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, February 25, 2011

aku lah "Blogger bodoh sombong" tu

bace sini! mmg panazzzzz!

uhuhuhu...

nampaknye aku berani mati cari pasal kat sini...

hbs la, lepas ni aku lak yg dikutuknye (nada poyo)

ntah la, kekadang bace ape yg die tulis tu betol gak...

blog ni hampir 3 tahon lbh, tp aku join "dunia blog" ni lbh dr 5 tahon, siap berpindah randah lg nape?

sbb aku bukan setakat kene kutok dlm blog tp luar blog... minah cun lemah gemalai mane x nangis kalo dah kne kutok habis-habisan depan2(lemah gemalai ke aku???)... kalo setakat tulisan n komen 2 boleh la lgi nak bergenanga air mate kan, sempat tepon pakwe ke ape nak ngadu... kalo depan2 kne kutok, depan orang ramai sowang diri! cube korang pikir? ade ke orang sekeliling yg tengok tu teros nak g backup ko n teros nak komen celah mane????

mmg betol blog ni hidop di alam maya je... yup! korang boleh berangan cite kat sini tentang ape pon, tp kat luar, ade ke kawan kite yg sanggup 24 hour strongly dengar citer kite n hayati betol2... x kan.... (tunggang langgang aku spekin london)

aku pon ade gak wat video kat youtube, tp bukan Video blog(vlog), aku buat sebagai kenangan tok aku tue2 nanti... ala, kalo simpan dalm harddisk mau masuk virusnye nanti... ntah 10 taun akan dtg virus ape la dtg kite x tau...


No comments: