semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, September 1, 2010

aku budak baek Bahagian II



lepas balik dari kedai fotostate aku pon jengok2 kelas Thermal, x de org langsung... gedik je aku nak g kelas, padahal dah tau kelas x de. disebabkan aku x tido semalam buat assignment Numerical 2... mmg la mate rase ngantok yg amat... sgt2 seronok bile kelas kol 10.30 tu x der, lectrr aku amik cuti...

pasal citer lectrr Thermal Engineering aku nak cuti ni leh lak mse mgu sbelum tu die tanye kiterang hari Isnin depan korang semua nak datang kelas x???

wah2... kan bahagia kalo semua lectrr tanye soalan mcm tu... :) kalo nak tau lectrr aku ni Very Very Super Duper Senior aku dlu... die kenal semua lectrr diploma aku n lectrr diploma aku same ngan lectrr diploma die... mesti la die bangge ajar kiterang yg dari diploma ni gak...

pastu yg x best budak2 laki kelas aku tu x jawab... pastu lectrr tu dok ulang 2, 3 kali dierang pon x jwab... dlm hati aku, ckp la nak... apasal skema lak dierang ni... aku tengok pandang blakang semua duk buat2 soalan2 knon2 budak baek... bengang tol aku... last2 aku yg jawab... X NAK! segan lak aku rase lepas tu... dah la due org je perempuan lelaki x jawab tp perempuan jawab...

pastu, dan2 time tu gak lectrr aku tepon bini die... aku dah la dok depan skali... buat2 pekak mase die tepon bini die 2... aku lak rase malu kat situ... yg si Su ni, nely2 die tepon bini die... aku dah tau pastu aku buat2 tanye "yeke Su?"

sbenarnye lectrr aku ni baru kawin.. mase awal2 sem aku nampak jari nie lagi skit nak hbs inai...

Gossip sbelum kelas Thermal:
Su : En balik sbb nak tgok bini die sakit.
Budak Baek : Betol ke? mane tau?
Su : die citer dlm kelas mgu lepas...
Budak Baek : oooo... (bini die mengandung kot)

tu citer pasal kelas Thermal yg x der, aku pon balik tido... pastu jam bunyi kol 1, sbb aku ade kelas kol 2... ntah mmg ngantok sgt time 2... aku tersedar pon dah 1.45 (jam aku cepat 10 minit). time 2 aku buat keputusan drpd aku tido dlm kelas baik aku tido kat rumah... so setel, aku sambung tido aku smpi kol 3.45 aku bangon sbb aku ade kelas Design kol 4... kelas yg aku rase x payah bawak buku just dengar lectrr terangkan kat depan...

aku pon bersiapla g kelas... duduk sebelah Muna... dlm kelas tu, leh lak Muna buat ayat..

Muna : Nely, jom repeat...
Budak Baek : (aku buat x tau je... sbb duduk depan skali, aku kan budak BAEK)
Muna : Nely, jom r repeat...
Budak Baek : repeat r sorang2...
Muna : smpi hati ko...
Budak Baek : (gelak gurau)
Su : Nape?
Budak Baek : Muna ajak repeat, Su la join...
Muna : Su, jom r repeat...

aku pelik apasal budak ni ajak repeat... nak kate susah subjek ni, kalo pemalaih mmg fail, kalo rajin mcm aku x kan fail... hehehe.... aku pon bg la semangat kat die... pastu aku rase aku dah tau nape die ajak repeat... sbb budak2 group die... mungkin, aku rase tu penyebabnye...

kelas design yg satu jam tu aku x fokus langsung...

Gurl barisan blakang : ko dah hanta berape minit mesyuarat kt lectrr?
Budak Baek : siap 3, tp ketua rejek satu so anta due.
Gurl barisan blakang : ooo... dasyat e ketua ko... sape ketua ko...
Budak Baek : tu budak dlm citer naruto tue... yg rmbut die lurus 2...
Muna : mane aku tau... aku x tengok naruto
Budak Baek : ye la...
Muna : aku tengok Spongbob je... (muke selamber)
budak baek : (kesian ko)
Muna : Doremon... aku layan la...
Budak Baek : (tersenyum, sbb nak tahan gelak tengok muke muna serius je...)

kalo korunk nak tau... rambut kawan aku ni lurus mcm gambar bawah ni... stail rambot same... pastu die potong rambut die sbb nak jumpe KP (ketua Program Fakulti)... die potong bg nampak telinge je... tp still panjang... so, sejak dr itu aku gelar die budak dlm citer naruto...

No comments: