semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, September 6, 2010

Majlis berbuka pose ahli De gang/ TDS club


ni la menu mlm tu kat rasamas JJ bukit tinggi... aku mintak maaf bebnyak x dpt nak wat hari lain...

nampak skit n simple, tp aku duk hbskan semua lauk sbb dierang semua perot kecik2... smpi chicken wing dhaniah nak belanje x hbs... kesian dhania hajat die x kesampaian...

si Ika lak dok kate pipi die tembam... hbs pipi aku ni nampak tulang kot... hahahaha

dr atas ika, sbleh ika as, sbelah as aku, sbelah aku dhania


mesti korang nak tau kan ape maksud TDS club tu... disebabkan kiterang ber6 mse sek dlu selalu g tandas so, terjadila nama tue... ade sape2 nak join??? ops, dah tutup dah permohonan tu, mase sek jer... aku pon x pasti sape bg nama tu. De Gang tu kalo x silap aku Sarah yg bg nama... bile kiterang g tandas secare otomatik nama De Gang tu bertukar jd TDS club. ade je budak laki dlm ahli De Gang tp die x join kiterang g tandas so, die x de dlm senarai ahli TDS Club... hehehehe

aku lak paling terer sbb selalu g tandas guru... budak2 lain x berani... ade sekali terkantoi cikgu bebel kat aku dlm toilet tu gak... tp aku x serik lepas tu aku masok lg...


punyer la bnyak gambar... amik time 2... nasib baik aku g beli betri...

lame tol Ika shopping smpi JJ tutup... aku riso sbb mama soh balik kol 10 sbb nak wat kueh raye tp aku smpi rumah kol 12...

tmpt ni x leh masok tp kiterang curi2 masuk amik gambr...

2 comments:

Dhania Nasir said...

sangat hebat! Bile nak pi lagi mcm ni.huhu

::NelyLeyana:: said...

tgu thon dpn la pulk...
uhuhuhu