semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, September 19, 2010

Minggu ke-?

aku x tau skang minggu ke berapa... korang tau??... sedar2 aku dah nak hbs due minggu cuti...pastu lagi 3 minggu nak exam... cuti 2 minggu skali ngan stdy week burn camtu jer...

kalo dlm mase 3 minggu ni aku kureng update blog phm2 je la kan...

aku dah sesak nafas bile teringat lg 3 minggu nak exam...

skang ni aku tengah sesak nafas, sbb tengah amik mood nak taip report... adehhh... seram sejuk lak...nape? aku x nak citer... bukan citer antu tp citer mase depan aku...

wuahahaha!.!(tibe2 gelak)

Walaupon 3 paper final... aku tengah risau subjek design aku yg 4 jam kredit tu... lectrr aku ckp sem lpas yg dpt A+ berape kerat je...

pastu aku risau Thermal aku...

pastu aku risau tempat praktikel aku yg x bg jawapan lg...

ni membuatkan kepala aku makin botak??? uban??? keguguran??? x pe janji x masuk hospital skit jiwa.

No comments: