semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, September 12, 2010

First Eid Al-Fitr 1431 H

raya!!! aku beraya kat Terengganu...

sedare mare adik beradik mama n papa aku semua kat sane. kalo beraya kat Pulau Indah tu pon x de sape kan, baik la g balik ganu... boleh makan nasi dagang, ketupat palas.

pagi raya, lepas solat sunat raya dah rmi org ade kat rumah mak sedare(belah papa) aku ni...


ni la mak sedare aku yg vouge ni...

riuh!

sepupu ngan adik perempuan aku

lepas hbs Kutip duit raye dan bermaaf-maafan family aku g tuju rumah mak long aku (belah mama), area2 situ gak... kat situ pon rmi gak sepupu aku...
atok ngan tokki (mama) aku... mak sedare n sepupu aku...
rumah mak sedare aku ni lg glamer dr rumah zizan... yer r, ade je org dtg x putus2 smpi ke petang... kne la layan kan, lgpon sedare mare aku gak yg dtg...

malam tu g beraya rumah adik beradik papa aku... bayangkan berapa rmi adik beradik papa aku...

kat bawah ni rumah ayah sedare aku... rumah die masak nasi arab ngan gulai kambing... time tu aku x mkan sbb aku x berapa makan kambing... lagipon aku dah kenyang...


No comments: