semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, September 16, 2010

As buka Rumah


hahaha... lepas beberapa hari balik terengganu, aku smpi pg td kol 4.30pg kat rumah...

ngantok... aku x tido dlm keter... smpi rumah baru tido...

sori ler kengkawan... yg msg n miskol aku... aku letak handset dlm keter berhari2 bukak2 msg melambak, jgn marah la aku x hangkat sbb aku x dengar handset bunyi duk dlm keter. ;(... cowy... raya ni kan ... x baek mare2...

As ajak aku g rumah terbuka die kol 2... sempat la aku tido kan pastu gerak lak g rumah die petang tu...

plan2... dierang nak dtg beraya rumah aku lak esok...

aku x lame kat rumah As, tp lame gak la aku rase duduk situ uhuhuhu... aku nak cepat sbb aku nak g bnyak tempat lg... hehehehe

aku rase mcm reunion lak... jumpe kengkawan sek aku dlu... rindu weyh kat korang...

4 comments:

Gransazer said...

zaza tak jumpe pn kwn2 skola raya ni..huhu

::NelyLeyana:: said...

x pe, rye pnjg lg..huhu

Nia Dhani Nasir said...

aku tak dapat pegi la.,
sebab kena tunggu aku diet dulu.
Hahaha!!!!

::NelyLeyana:: said...

iyo la 2 dhaniah