semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, September 13, 2010

Hari ke-2 beraya

hakikatnye, name dah hari raye... kalo x g jalan beraya secara otomatik hormon aku dirembeskan dan akan buat aku jd bad mood ok... so, kne gak g beraya smpi ke petang... aku x kire...

untung sedare mare kat ganu ni sbbnye, rumah2 sedare mare sbelah menyebelah smpi terbelah2...
dlm gambar ni tok sedare aku belah papa...

mcm raye sbelom2 ni dari pg dah kuar, g beraye semua rumah tok sedare, n mak sedare, sepupu sepapat papa...

ngan anak sepupu papa... jd budak ni ngan aku sepupu kuasa due (sepupu^2)...


ni sepupu kuasa satu (sepupu^1)...
yg sbelah gambar tu sepupu tiri belah tok ki... hah! pening kepala aku... bile tok kate mama ade rmi cicit dr cucu... maksudnye, kalo mama ade cucu, cicit sedare lg rmi...

No comments: