semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, August 31, 2010

Nadhrah Nasuha Bt Hamid

Selamat Menyambut Hari Ulang Tahon Kelahiran Di Duniawi yang ke 17...


apa yang best tentang adik aku sorang ni?
  • semua bende die suke.... selain die suka makan die gak suke bende yang die ngaku kat bawah ni (copy kat facebook die)... kalo boleh bende2 tu pon die nak makan gak... dengan didikan dan bimbingan yang cukop oleh kakak die,die x makan bende2 tu...
  • suke bende2 fantasi... semua ni salah aku sbb dlu aku suke beli komik tp x der la beli sgt mcm die... bile time aku dah malas nak beli die lak g beli smpi melambak2 komik smpi aku rase nak buang... n aku dah buang suku dah pon sbb nampak menyemak...
  • kalo boleh die nak bergambar ngan makanan jer... sbb gambar die semua ngan makanan...
  • kalo ade kedai makan atau gerai kuih baru kat Pulau Indah 2, die la yang serbu dlu...
  • merempit reti tp x reti nak hanto moto g kedai bile moto rosak... pastu nak salahkan aku sbb katenye aku amik mekanikal tp x reti baiki moto.. Aku tau baiki Motorola ngan motobot je... moto x reti k~
gud luck SPM ni!!!

No comments: