semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, August 20, 2010

Minggu test


apa dah jd ngan mgu k3-5, 6 aku... aku x sempat nak tulis blog sebab terkejar2 nak siapkan report..

minggu ni minggu paling gile.... ade due test, aku rase 4 report nak kne submit ngan satu presentation. yg x best aku demam terok start hari khamis lepas... ni baru baik...

satu report minggu ni kne rejek lak! sengal la pulak! dah la print mahal rm 7.50 slepas aku bodek2 mintak murah.

pastu petang tadi kol 3 aku cari lectrr yg rejek report aku tu x jumpe2 rupenye die lepak kat workshop sbelah... penat je aku panjat tingkat 9 cari die rupenye die kat bawah jerk...
pastu dah hantar tue, leh la pulak teknisyen kat situ ckp "ha! rejek! rejek!" seyes! aku x buat muke blur, x kan kne rejek... aku teros lari kuar dari workshop tu sbelum dierang knekan aku. Lectrr senyum2 je, cukop sekali die knekan aku mase awal2 sem aritu pasal lab, mentang2 aku sorang2 die buli aku.

ni ade beberapa gambar mase aku tengah demam kne wat kje lak kan, ni gambar ni amik sbb kiterang kne present pasal mesin sengal ni... due hari turot2 kne g workshop temudaga teknisyen tanye pasal mesin ni... mmg x masok otak mase teknisyen tu terangkan sbb aku dah x larat... rupenye time 2 aku x baik demam lagi...

x pasal2 aku yg kne jadi model tok mesin nie... dah la hudoh je rupe mesin ni...


No comments: