semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, March 1, 2009

David Archuleta

oh, David... suaramu dlm lagu crush telah buat aku jatuh hati padamu.... (WAAA GiTTTEEEWWWW)
ermmm... sebelum ni dah penah dgar lagu crush tp aku x tau lak David yang nyanyi... biler tgok video klip die yang x der la menarik mcm lagunyer tp terase mcm David ni nyanyi tentang aku lak... (hihihi perasan)
tapi KEKASIH PERTAMAKU tetap meletop biler die nyanyi lagu pe2 pon, sape lagi kalo bukan Justin.... hahaha
tapi aku sedih biler TOM kawin ngan Katty... patutnyer die pilih aku, tp disebabkan Katty lagi pandai menggedik so TOM pon x layan aku...
apelah nasibkan...
tapi x per, aku harap lagu2 David dapat wat aku jatuh hati kat die...
aku harap aku x bertepuk sebelah tangan lagi lepas nie..

walaupon aku takot2 nak luahkan perasaan aku kat ko secare face 2 face kan.
tapi yang penting aku tau aku rindu, sayang gilew kat ko.
walaopon ko berada jauh, tapi separuh jiwa aku dah x boleh balik,
mungkin ko yang bawa bersama aku pon x tau,
mungkin aku yang perasan...
tolongla bg tau aku, kalo btol2 aku ni perasan...

No comments: