semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, March 31, 2009

Rumah ku bertukar warna

dah due hari lepas, papa ckp nak cat rumah.... aku ok je... tp aku terkejut bile mama kate papa nak cat ruang tamu kale kuning... aku dah dpt bayangkan kuning macam mane, sbb sblum ni papa kalekan bilik aku kale pink yg sgt2 pink walaupon aku minat pink tp bile papa start kelekan bilik aku kele 2 tros mulut aku naik muncung. tp 2 dah berlalu aku dah boleh trima kale bilik aku. skang ruang tamu dah jadi kale kuning... aku sgt x berkenan then ruang tempat komputer ni kale oren.... boleh x??? oren tok sami 2... aku dah gile.... kuning campur oren... sgt x sweet... lepas 2... ruang rumah aku nampak lagi kecik... aku lagi suke warna sebelum ni kale biru mude yang x nampak sgt biru tp mcm kale putih kalo org x perasan... walau pe pon warna ruang tamu dah berubah... dan ia bukan satu satunyer kegemaran aku....

No comments: