semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, March 9, 2009

:::Perlis & Thailand:::

disebabkan Perlis ni sempadan ngan Thailand, papa amik kesempatan bawak kami sekeluarga melepasi sempadan...

lepas g kenduri kawin kak Fa'e dlm kol 3 ptg mcm 2 kiterang gerak g sempadan..

yang membanggekan aku, kiterang masuk Thailand tanpa pasport pon... dan ni bukan kali pertama kiterang wat macam 2... tapi kiterang bukan pendatang haram tau... kiterang masuk secara sah tapi x dew pasport jew...
Papa tunggu member die kat pintu sempadan Malaysia...

ni plak kat pintu sempadan Thailand belah Padang besa...

lepas je berjaya melepasi pintu sempadan Thailand, mama lak kelam kabot nak solat... Papa yang dah bese masuk Thailand bawak kiterang g Masjid kat area situ...

sori mama, gambar curik... huhuhuhu.... Masjid Musaffirin Alpatanah, Songkhla, Thailand.

faham2 sendiri la tempat semayang perempuan, walaopon tulisan belit2...

lepas g semayang kiterang pon shopping2 la kat situ... sorry la kengkawan aku terlupe nak beli tok korang sbb aku terlalu teruje sgt2 nak beli barang2 aku...

keesokan hari lak papa bawak g Bukit Kayu Hitam... sekali lagi kiterang melepasi sempadan kat belah Bukit Kayu Hitam...

ni pintu sempadan Thai...

tapi sayang, disebabkan mse lepas sempadan 2 hari sgt terik, mama lak sakit perot... kiterang pon x kuar kereta la just papa bawak pusing2 jew... tapi lepas 2 kiterang g shopping kat zon duty free...

pose nampak...

aku pon nak gak...

sekali lagi aku pohon maaf wat teman2 rapat aku, aku terlupe nak belikan tok korang... gilew la masuk sini.... baju jenama murah gilew2... sampi terlupe nak amik gambar mase tgah bayar barang....

satu bende je aku berkenan tapi x beli, cermin mate hitam... sbb x bnyak pilihan pon...

No comments: