semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, March 9, 2009

:::Selamat Pengantin Baru Kak Fa'e:::

Hari Jumaat (06.03.09) aku ngan Family aku g Perlis, sbb papa nak g sgt kenduri kawin kak Fa'e. sbb mama citer papa dah janji ngan tuan rumah 2 akan datang kenduri kawin anak tuan rumah 2.
ni la Kak Fa'e

sbenarnyer 15 tahon dlu aku tinggal kat Mate Ayer, Perlis. time 2 papa keje UPP ngan jage pintu sempadan Malaysia Thailand...

so, papa sewa la rumah Pak Sabu ni ayah kepada Kak Fa'e...

kak Fa'e ni leh kate rapat gak la ngan aku, main sme2, gurau sme2... best la... aku pon teringat lagi la duk kat Perlis dlu, dapat gak la aku merasa suasana hidop dikampung yang dikelilingi sawah padi...

walaupon, aku pnah g Perlis sblum ni ikot rombongan ngan kawan2 dlu tp kali ni segale memori lme kembali... sgt puas... yer la, papa bawak pusing satu Perlis, pastu tunjuk semua tempat2 yg ada memori dlu...

aku pon sempat gak sekolah kat sana dlu... aku masuk tadika PASTI pastu masuk Sekolah Rendah Oran.




No comments: