semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, March 11, 2009

:::Pian & Wanie Tagged aku minggu ni:::

Wuahaha… minggu ni due orang tagged aku. Beliau adalah Wanie & Suffyan.
Punyer la aku terpinge nak menjawab soalan si Pian nie… yer la, soalan ni tentang “Si Dia”. Aku mana la ada “Si Dia” yang dimaksudkan 2… tapi tak pe “Si Dia” yang aku jawab ni adalah bukan BF aku tau… Aku SINGLE lagi…

1. hubungan anda dengan si dia?
Teman tapi mesra(yer kot, tp dlu la), tak pon sebagai abang (hihihi perasan)… entahla aku konpius…

2. dimanakah kali pertama anda dan si dia bertentang mata?
Kat kampus UiTM Peneng(x der r bertentang mate gile2)

3. bilakah dan dimanakah tempat/lokasi terakhir anda dan si dia menghabiskan masa bersama-sama?
Mse pra-jambori komander…(jumpe gitu2 je, x der pon hbskan mase)

4. berapakah usia perkenalan anda dan si dia?
Erm… due tahon lebih kot… may b more than that…

5. berapakah usia perhubungan serius anda dan si dia?
Never

6. umur anda/si dia pada tahun 2009?
22thun sbulan/22thun 8bulan

7. tugas hakiki anda/si dia sekarang?
Student/*******(sory x dpt kongsi yg ni nanti pecah rahsia)

8. dalam masa 5 tahun dari sekarang, apakah yang anda/si dia sedang lakukan?
Belajar/du no..

9. adakah anda/ si dia cinta pertama si dia/anda?
Really konpius about this feeling/never know.

10. jika si dia berada di samping anda sekarang, apakah yang anda mahu lakukan?
Just tell me the truth…

11. pesanan terakhir dari anda kepada si dia?
This is not the last word from me, just catch ur dream…

12. pesanan terakhir dari si dia kepada anda?
Forgot la… dah lme x contact, die x ckp pe pon.

13. perkara yang paling membuatkan anda mengingati si dia?
• Minyak wangi
• Topi
• Rantai


Ni lak soalan2 yang diajukan oleh Wanie…

Yang Paling Spesel - Orang Yg Masih Bernyawa:
• Mama & Papa
• My Family
• My frenz

Yang Paling Spesel - Makhluk Bernyawa Bukan Orang (Jika Ada):
Pokok kaktus yang NIDA bg… katenyer tande persahabatan

Yang Paling Spesel - Harta Benda Yg Memang Tak Bernyawa:
• My white laptop.
• My handset
• My dress

Yang Paling Spesel - Ape2 Yg Jadi Nyawa Anda:
• Money
• Status 2 penting walaopon single
• Kalo x dpt tido jiwa x tenteram, huhuhu…

Yang Paling Spesel - Penjawab Tag Nyawa Yg Seterusnya:
Tak de sape, tp klo korang sudi pon x pe gak… sgt2 dialu2kan…

4 comments:

lovelylace said...

apa mcm kaktus aku.. idup ke mati dah...

::NelyLeyana:: said...

aku dah tukar pasu besar skang... kaktus 2 makin tinggi la...

lovelylace said...

waa.... ni yg syg lbh ni... hahaha....

::NelyLeyana:: said...

syg ko gak... hahahahah