semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, February 26, 2009

meh nak citer sikit...

due hari yang lepas meerul call aku, citer perkembangan PERSADA kat aku... die x puas ati ngan junior2 PERSADA skang yang tgah wat hal...

berite membanggekan:
  • aku nak ucapkan tahniah sbb penari PERSADA UiTMPP dpt g Thailand wat show kat sne...
berite mengeciwakan:
  • teater dah x aktif lagi sbb x der spe nak handle. pertandingan bulan 6 ni... sgt merugikan...
  • x der ujibakat tok amik pelapis baru yg berbakat...
  • pegawai kebudayaan/orang mahir tentang seni budaya dah x der.
tapi aku dah x der kat sne aku pon x leh nak wat pe kan... harap2 semuanya berjalan dengan lancar...

pengalam aku join teater ngan krew tok show tarian sgt hapi time 2, time 2 la aku jumpe kecik, pa'an, pian, nad n as, nad letrik, fudzail n rmi lagi la... dierang sume baik ngan aku.

first teater aku, teater tahta kencana. aku sebagai bonda n sbelah aku 2 kecik sebagai ayahda.

ni time rehesel teater plastik...

ni beberape jam sbelum pertandingan...

3 comments:

konspirasi said...

very the gambo...
rindu kt persada

Elmi said...

kau nak aku handle ke?
wahahahaha!

::ThisIsNotMe:: said...
This comment has been removed by the author.