semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, February 10, 2009

09.01.09

x tau mcm mane nak start citer. semalam aku jumpe member2 sekolah aku... yang dalam gambar kat atas 2 sme member2 kamcing aku. dan yang dalam gambar 2 je budak melayu dalam kelas aku. mcm Linda, Ika ngan Sarah kawan aku dari sekolah rendah lagi. Asmat ngan Dhaniah dah kenal mase masuk sekolah menengah.

yang x dtg semalam Sarah ngan Asmat je. Asmat balik Kelantan nenek die sakit. Sarah lak de kat Melaka kot... aku lupe lak dierang ckp Sarah kat mane... Sori Sarah...

sblum 2 aku dah janji ngan Dhaniah nak jumpe die dlm kol 11 mcm 2 tapi semalam aku sampai lewat sbb papa tido kat ofis. punyer la aku ngan mama cari sbb mama call papa x angkat kan. mama bawak la aku nek moto g ofis papa. masuk je ofis papa aku tgok papa tido. nak tergelak pon ada...

nseb baik aku dah mkan sblum pegi 2. sian dierang tgu aku. dah sampi2 dierang tengah makan...
lpas makan 2, dierang ajak g tgok wayang kat jusco bukit raja lak.

Linda bawak kiterang g Jusco. kiterang tgok citer Ong Bak 2. Dhaniah belanje kiterang Pop corn sbb die je yg dah keje... kiterang bertige fresh graduate. aku x tau le dierang mcm mane tapi citer ongbak 2 bosan sgt2. kate Dhaniah 90% citer die berlawan jew...

dah habis tngok citer 2 kiterang pusing2 jap dalam jusco 2. sbb Dhaniah ckp nak cari jam. lepas hbs pusing2 dlm jusco Linda tnyer kiterang nak g mane. las2 die bawak kiterang lepak2 kat tasik shah alam.

dalam perjalanan kiterang borak kisah2 zaman sekolah dlu. nak tergelak pon ade biler ingat balik. dah sampai tasik kiterang jalan2 la smbil borak2. yang x bes 2 mse tgah jalan2 2 ade la pakcik ni mintak sedekah. leh x die pakse2 kiterang bg seringgit. kiterang punyer la tkot sbb pakcik 2 pandang semacamje sbb kiterang x bg seringgit, kiterang tros bla.

lame gak la kiterang lepak kat tasik 2 smpi kol 6 lebih kot, merepek2 kan keje kiterang lpas 2...

aku sbenarnyer agak lame x jumpe dierang. rasenyer nak setahun lebih kot. kan bes kalo kiterang ni belajar same U... sbb konfem x der msalah. yer la aku knal dierang dari sek rendah lagi. Ika ngan Asmat jer satu poli.

ade gak gaduh2 mase sek dlu tapi x pnh amik ati smpi berdendam. biler semua g mane2 mesti kecoh dah x ingat 2 tempat awam macam semalam la. bukan kecoh mcm mane, kecoh kelam kabot tau.

penah sekali 2 ni dah hbs sek tau,kitareng berenam g bank BSN nak beli no pin, masuk2 bank 2 dah kelam kabot nak wat pe. bising2 dlm 2 kan. pastu dah tersedar kiterang tergelak2. dah bank BSN 2 beso sme pandang kiterang, kiterang lepas 2 wat muke toye je. semalam x der la kecoh sgt sbb x cukop korum. kalo asmat ngan sarah ada lagi la.

Dhaniah digabungkan dgan Linda pastu Asmat. mmg kecoh. pastu ngan aku sarah Ika. kecoh campur kelam kabot. hahahaha.... geli hati pon ade... korang x faham ek. yg kenal jer faham.

2 comments:

cecairMusic said...

nice blog. :D good personal story. Keep in touch and would be very gladly if you hang-by into my site too. Leave your valuable comment there. Thanks!

budak kechix said...

hehe..
tul tu
kan best kalau dapat same2 U ngan dak2 sekolah