semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, February 13, 2009

Wanie tagged aku!!!

5 tabiat burok anda ketika sekolah
  1. kerja rumah x pernah hantor pon...
  2. bile time subjek bahasa melayu kiterang borak2 jew kat belakang....
  3. biler subjek aku x minat, aku ngan member aku lari g bilik kaunseling konon2 ade masalah...
  4. aku x penah jadi pengawas yang betol2 ikot peraturan
  5. penah tido dalam makmal sbb kelas 2 bosan, sampi cikgu biologi sounds aku wat dek jew... yer la, aku teringat time 2 aku ngan Dhaniah je pilih meja makmal blakang skali then kiterang wat hal sendiri.... hahahaha....
  6. nak tambah lagi leh x??? mase sek aku suke masuk tandas guru sbb tandas guru bersih.... walaupon terserempak ngan cikgu banyak kali masuk toilet 2 aku tros cabot lari... hahahaha
3 favourite subjek anda,,kenape??
  1. mase form 1 aku minat geografi, sbb senang kot... lpas form 1 aku dah x minat...
  2. mase sekolah rendah aku minat music sebb boleh masuk bilik music pastu main semua bende alat music kat dalam bilik 2....
  3. lukisan pon aku minat... sbb markah lukisan aku selalu tinggi2 sampi form 3, biler form 4 aku dah x amik lukisan. sayangkan...
3 subjek yg anda xsuke..kenape??
  1. jasmani, sbb panas pastu berpeluh pastu berebut masok toilet yg kotor semate2 nak tukar baju jew.... rimas!!!
  2. lepas form 1 aku dah x minat subjek geografi ngan sejarah, sbb bnyak sgt nak bce. n aku x bace pon subjek 2 sampi nak PMR. aku just wat latihan jew. biler SPM aku rajin sikit bace 2 pon x habis... aku x suke sbb aku selalu fail subjek ni sbb aku x suke sgt bace2 nie...
  3. secare realiti aku x suke subjek bace2 nie, aku penah kene marah ngan cikgu bahasa melayu sbb x bace novel bukit kepong...
menarik pada kamu??
pe ek??? aku ni bese2 jew... x der pe yg menarik pon...

kamu paling suke??
  • semua bende comel kale pink.
  • Barbie dolls. sampi sekarang ade lagi dlm bilik aku.
  • biler bosan aku tengok TV x pon layan ternet.
  • main PS2!!!!! sape leh kalahkan aku!!!! hahahaha
anda tidak boleh hidup tanpe??

papa n mama. sebab aku mmg bergantung ngan dierang pon skang... kasih sayang, duit dan segale-galenye... hahaha...

setiap malam sebelum tidur, sape yg anda hubungi??

nobody...

tag rakan anda
x ske tag member la... huhuhuhu...

1 comment:

Pakcu Sofi said...

pink kaler maniac tu....hehe