semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, February 19, 2009

Takziah Siti...


aku adalah salah seorang peminat siti. boleh dikatakan aku bli jew sme album ori siti... walaupon de sesetengah member aku kutok siti mcm2 tp aku x heran pon sbb kalo nak dibandingkan dgn dierang minat artis luar negara yg ntah ape2 kan...

aku minat siti sbb suara die sdp tau... nak2 kalo die nyanyi lagu melayu asli... aku suke dgar. mama pon suke dgr.

punyer la aku ni beruang dlm tempurung. eh, muat ke??? huhuhuhu yer la ayah siti meninggal aku baru tau ptg tadi. mcm x caye jer. 2 pon aku tgok ulangan melodi kat TV3 kalo x tgok mmg aku x tau... sbb hari Ahad aritu aku g JPJ, baru nak start blajo keter...

aku harap siti kuatkan semangat die... mmg sedih biler kehilangan org tersayang nak2 ayah kandung lak...

al-fatihah tok arwah taruddin....

No comments: