semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, September 13, 2008

Who Am I?

erm... sape aku ek?

Aku masok UiTM ni mase tahon 2005, insyaallah tahun nie last la... back 2 the main topic, aku ni kat dalam UiTM nie student bese jer... tapi aku ada join beberapa persatuan n kelab. nak kate aktif x de la aktif sgt sbb aku malas je kalo nak dtg meeting.

First, aku join Komander Kesatria.
Pe 2?
erm.. lebih kurang macam Kadet Remaja Sekolah (KRS) la, tp unit beruniform ni hanya wujud kat UiTM je. ni la uniform aku tiap2 ari Rabu kat kampus, nak x nak kene pakai jgak...
npe kne pki mcm ni hari Rabu?
kalo korang bace blog aku sebelum nie aku sebagai Pembantu Jurulatih, tugas aku adalah membantu jurulatih Kor Kesatria Negara mengajar kawad. jd aku mampu mengawadkan skuad dan mengajar skuad... sejam dapat RM10. leh la wat topup... so nie la part time work aku at UiTM sejak semester due lagi... gambar bawah ni mse time bersama ngan pelatih...

masok je semester 3 aku join plak Persatuan Seni dan Budaya(PERSADA) secara rahsia... rahsie? nape? erm... bile dah terikat ngan komander nie, so fhm2 sendiri la... senior2 aku x berkenan ngan PERSADA nie... PERSADA nie seksi, gedik n what so ever la... snang cter all bad things come from PERSADA. ye la UiTM Peneng nie terjage sikit peraturan die... sme Skema jew... kekadang tension gak, nak wat program pon susah... nak2 bila PERSADA anjurkan, ade je yang x kene...
ngee~ ni la PLASTIK. ni lakonan pertama aku kat pentas teater yang sebenar... perasaannye... x terkate... time ni kat auditorium P.Ramlee... yang kat pentas 2 sme pelakon2 n krew2 yg terlibat. sekarang ni aku tgah sibok edit skrip PLASTIK II yang bakal dipentaskan masa Festval Budaya akan datang...

aku penah berkawad kat tengah panas, masok hutan, menari atas pentas, berlakon, jadi krew n macam2 la.
cewah... ni mase aku semester 5, perkemahan kat Telok Bahang, huhuhu... sme pandai posing, konon2 tau lipat kemah... wahahahah...

Mechanical Engineering ( aerospace)

huhuhu... ni la program diploma yang aku amik kat UiTM nie... erm... agak susah nak pecah kepala gak la belajar.... kalo kos nie, nak cari pempuan mmg payah. then, tiap2 sem jumlah kitrang mesti berkurang, sian kan....
dulu, gurls at my major nie 3 orang jer, sekarang 2 orang jer... mane pegi? erm... fhm2 sndri la. ni la bebudak Aerospace yang seramai 17 orang... x sme dlm gmbar nie bdak aero, ada due 3 orang mechanical gak tp major len. lantak la orang nak kate pe, mmg aerospace ni pilihan pertama aku mase isi UPU aritu...

No comments: