semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, September 27, 2008

I'm HoMe....

wa... seronok dpt balik... smpi kat klang dlm kol 3.30 ptg... papa smpi dlm kol 4 pastu g shopping bunge plak... jalan jem kat klang... ni cenderhati aku bg kat family aku... sebekas kuih raye...passtu g pelabuhan klang... lega skit kat port klang x jem mcm klang nie... pastu papa bawak ktrang g beli makanan berbke... papa soh beli mc'd, x tau npe papa soh beli ayam mc'd. pastu beli murtabak ngan nasi briyani... aku x tau ni bangunan pe sbenarnye... aku rase menara kawalan kot tok kapal2 berlabuh... huhuhu... ada due bangunan tinggi kat west port ni.. lagi satu x sempat amik gambar....ni view kat blakang rumah aku... mmg btol2 port. dah x heran dah bunyi kontena jatuh gedegang!!!!! x dpt amik gambar tempat kapal star cruise berlabuh la... cantik glew kalo malm2... memang romantik r...ni la blok aku... due tingkat je...ni sme moto family aku... akhirnye aku dpt berbke kat rumah... lepas Isya' kiterang bertolak balik ganu plak...
selamat balik kampung sme orang!!!

No comments: