semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, September 4, 2008

Aku Bertunang

wa... takotnye...

tetibe aku pakai baju cantik2. mama soh aku make up cantik2. tapi aku tetbe time 2 tak de mood nak meke up walaupon selama ni aku ske make up, aku tgok luar bilik ramai glew orang.

rupe-rupenye sekarang adalah hari pertunangan aku ngan seorang lelaki yang sangat aku tak kenal. ntah dari mana datang lelaki 2... aku still x make up, AKU X NAK!!! wa!!! tolong....

keadaan kat luar kelam kabut jew... ramai glew orang, aku sgt la x sedap ati. ntah sesape aku tunang. perasaan suke langsung x der, macam nak halau je orang sumua balik time 2.

then, mama bawak aku g jumpe lelaki 2, die tinggi dari aku, kurus... dalam hati X SUKENYE AKU... mana datang mamat nie... dah la x penah jumpe, nseb bek tunang je. tu la perkataan yang datang dalam hati aku, aku tak ingat pon kitarang borak apa, aku just tgok die je. PAP!!! rupenye mimpi jew...

ish... ngeri tol mimpi 2... sedar2 aku dah lewat nak g kelas. so, aku pon ponteng la kelas arini... aku selalu je mimpi kawin-kawin nie, sdar2 dah kawin n nak kne kawin. yang paling X SKE asal aku kawin ngan mamat nie...

ni mimpi lama, aku penah bermimpi aku dah hbs majlis bersanding pakai baju merah menyala mmg cantik, sedangkan aku sgt la x ske merah menyala sebab sangat x sesuai dengan kulit aku. aku berjalan-jalan layan tetamu yang datang kenduri aku seperti dalam dewan. ramai sedara datang time 2, usik2 aku... aku pure-pure senyum... dalam hati X SUKE LANGSUNG!!!. kenapa la aku mimpi macam 2....

sebelum aku mimpi bersanding 2 aku pnah mimpi pengantin lelaki dah sampi dah ada atas pelamin, time 2 sme paksa aku pakai baju kawin, aku pelik, rupenye mama cakap aku kene kawin. AKU BENCI!!! kenapa tetibe aku kne kawin. dah la lelaki 2 aku x knal.

tu la mimpi-mimpi aku pasal kawin, dan lelaki-lelaki ni nampak lagi tue dari aku maksudnye macam tue 5, 6 tahun macam tu la. n yang penting not my taste... dan yg aku pelik kenapa macam kene paksa? kenapa ada perasaan x suke? n kenapa lelaki 2 aku x kenal? sepatutnye aku hepi time 2 n bukan kene paksa n aku kawin dengan lelaki yang aku kenal. mungkin lelaki 2 x muncul lagi sekarang. dan yang penting mimpi mainan tido...

2 comments:

konspirasi said...

poyo lah mimpi ko tu.. motif kan.

::ThisIsNotMe:: said...

jgn jelesss...